L’AMPA (Associació de Mares i Pares d’Alumnes) de l'"Escola PAU CASALS" de Sabadell us saluda cordialment des d'aquest espai virtual nou i engrescador alhora.
Creiem fermament que la implicació directa dels pares i mares dins de l’estructura dels Centres d’ensenyament és molt profitosa ja que garanteix una educació de qualitat i el necessari lligam entre l’ambient familiar i l’escola.
La nostra associació participa en l’organització de l’escola a través de la seva representació al Consell Escolar i a les diferents comissions i grups de treball (Comissió econòmica, de festes, d’elaboració del PEC, etc). Som part integrant de la comunitat educativa, estem relacionats amb el nostre entorn (ajuntament, associacions del barri,..) i amb altres AMPA i escoles de la ciutat.
Cada any organitzem diferents activitats extraescolars i una gran festa de Fi de Curs, a més de col·laborar amb l’equip de mestres en qualsevol aspecte concret.
L'AMPA ofereix uns serveis per als socis que paguen la quota de 30€ per família (en un sol pagament per curs), independentment del nombre de fills que assiteixin a l'escola. Amb aquesta quota podem organitzar el servei d'acollida i les extraescolars pels nostres fills i filles, la festa de fi de curs, comprar material esportiu, etc., com també la roba i el material a un preu més eonòmic.
Bé, ja n’hi ha prou de "rotllo", només ens cal dir-vos que aquí estem pel que us faci falta... Cada dimarts i dijous entre les 16:30h i les 18:00h hores ens podeu trobar a la seu de l'AMPA.

Quan es reuneix l'AMPA?
La Junta de l'AMPA és oberta a tothom i es reuneix tots els primers dimarts de cada mes a la seu de l'AMPA a les 21:00 hores. Us animem a que hi vingueu.(Potser algun dia canvia, pregunteu abans de venir).

On puc trobar l'AMPA?
Estem, entrant al col·legi en l'edifici que queda a l'esquerra, just entre el carrer i les pistes esportives.
Tenim una bústia a la vostra disposició a l'entrada del carrer, a l'esquerra de la porta de vehicles, per la part de dins. És de color verd.

Com em puc comunicar amb l'AMPA?
Molt fàcilment, per correu electrònic a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. (o des de la secció Contacta amb Nosaltres), a través del telèfon fix de l'escola 93 716 51 46 o d'aquest mòbil: 679 50 62 36.

US DEMANEM QUE RESPECTEU L'HORARI I DIES D'ATENCIÓ AL PÚBLIC, JA QUE LA RESTA DE DIES S'ESTÀ FENT TREBALLS INTERNS, I NO US PODEM ATENDRE.