Natació

natacio

La natació és una de les activitats més complertes a nivell psicomotriu que existeixen, la demanda de la mateixa, és de tot el cos, i en reclama una activació constant de quasi tot el cos.

Les sessions es realitzaran al Club Natació de Sabadell i els monitors seran monitors de natació del centre.

Al llarg de les sessions es treballaran els diferents aspectes lligats a la natació i als diferents estils relacionats amb ella.

Des de l’escola, els nostres monitors acompanyaran als infants al Club Natació i les mares i pares hauran d’anar a buscar-los allà.

OBJECTIUS

• Conèixer i apreciar el propi cos.
  • Adoptar hàbits d'higiene, d'actituds i d'exercici físic manifestant una actitud responsable cap al seu propi cos i de respecte als altres, relacionant aquests hàbits amb els efectes sobre la salut.
  • Regular i dosificar el seu esforç arribant a un nivell d'autoexigència concorde amb les seves possibilitats i la naturalesa de la tasca que es realitza
  • Utilitzar les seves capacitats físiques bàsiques i destreses motrius i el seu coneixement de l'estructura i funcionament del cos per a l'activitat.
  • Conèixer i valorar la diversitat de les activitats físiques i esportives i els entorns en els quals es desenvolupen.
  • Aconseguir un domini del propi cos relacionat amb la Natació
  • Conèixer i treballar els diferents estils de natació

Tornar al principi
Confirmeu que esteu acceptant que aquest lloc web emmagatzemi la vostra informació acceptant la política de privadesa.