Natació

natacio

La natació és una de les activitats més complertes a nivell psicomotriu que existeixen, la demanda de la mateixa, és de tot el cos, i en reclama una activació constant de quasi tot el cos.

Les sessions es realitzaran al Club Natació de Sabadell i els monitors seran monitors de natació del centre.

Al llarg de les sessions es treballaran els diferents aspectes lligats a la natació i als diferents estils relacionats amb ella.

Des de l’escola, els nostres monitors acompanyaran als infants al Club Natació i les mares i pares hauran d’anar a buscar-los allà.

OBJECTIUS

• Conèixer i apreciar el propi cos.
  • Adoptar hàbits d'higiene, d'actituds i d'exercici físic manifestant una actitud responsable cap al seu propi cos i de respecte als altres, relacionant aquests hàbits amb els efectes sobre la salut.
  • Regular i dosificar el seu esforç arribant a un nivell d'autoexigència concorde amb les seves possibilitats i la naturalesa de la tasca que es realitza
  • Utilitzar les seves capacitats físiques bàsiques i destreses motrius i el seu coneixement de l'estructura i funcionament del cos per a l'activitat.
  • Conèixer i valorar la diversitat de les activitats físiques i esportives i els entorns en els quals es desenvolupen.
  • Aconseguir un domini del propi cos relacionat amb la Natació
  • Conèixer i treballar els diferents estils de natació

Tornar al principi
Confirmeu que esteu acceptant que aquest lloc web emmagatzemi la vostra informació acceptant la política de privadesa.
Més informació Accepto No accepto