Assemblea General Ordinària de socis 14 de novembre del 2023 a les 16:45h.

Benvolgudes famílies,

Des de la Junta de l’AFI ens adrecem a vosaltres per convocar-vos a l’Assemblea General Ordinària de socis el dimarts 14 de novembre del 2023 a les 16:45h. Serà una reunió presencial a l’aula de música de l’escola. Hi haurà servei gratuït d’acollida. També us donem la possibilitat de seguir la reunió de manera virtual clicant el següent enllaç: https://meet.google.com/ksp-txkb-taw

L’ordre del dia de l’Assemblea ordinària serà el següent:

1. Presentació de l’Estat de Comptes corresponent al curs tancat 2022-23.
  2. Renovació de la Junta actual.
  3. Aprovació dels nous estatuts.
  4. Suggeriments de funcionament, precs i preguntes de les sòcies i socis.

L’AFI és l’entitat sense afany de lucre que agrupa les famílies de l’escola. Està reconeguda legalment en el Registre d’Associacions i les seves funcions estan regulades per un decret de la Generalitat de Catalunya, així com uns Estatuts propis. El seu objectiu fonamental és contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills i filles. El seu funcionament es basa en el diàleg i en la col·laboració amb els diversos sectors de la comunitat educativa.

És important que una escola tingui AFI? I tant, perquè aquesta:

• És el principal interlocutor que tenen els mestres i els equips directius per a tractar els temes que afecten a tot el col·lectiu de famílies.
  • Permet a les famílies reflexionar i opinar sobre el funcionament quotidià de l’escola i sobre temes educatius d’abast més general.
  • Administra i gestiona els recursos que aporten els associats.
  • Participa en la presa de decisions i en el govern de l’escola mitjançant un representant al Consell Escolar del centre.
  • Facilita la col·laboració del centre en els àmbits social, cultural, econòmic i laboral de l’entorn.
  • Promou les activitats de formació de les famílies, tant des del vessant cultural com de l’específic de responsabilització en l’educació familiar. L’aportació econòmica dels seus socis, junt amb el voluntariat dels membres de la Junta i de col·laboradors, fa possible que actualment puguem oferir:
  • Activitats extraescolars.
  • Escola de famílies: oferim xerrades, tallers.
  • Gestionem el menjador.
  • Acollida matinal i de tarda.
  • Festa de final de Curs.
  • Col·laboració amb l’escola en les festes de la Castanyada, de Nadal (Tió), Carnestoltes.
  • Col·laboració de recapte per la Guardiola Solidària de l’escola, així com en les campanyes locals del Rebost Solidari.

Un cop més, us animem a la participació activa en l’AFI i preguem la vostra presència el dia de l’Assemblea ja que és l’espai i el moment de trobada general, i la presa de decisions és responsabilitat de tots i totes.

Atentament,

Junta de l’AFI Pau Casals